Navigatie

Veelgestelde vragen

Hoe worden de prijzen in de webshop weergegeven?

De prijzen in onze webshop zijn de prijzen per strekkende meter stof incl. BTW. In het winkelwagentje komen er, indien van toepassing, alleen nog de verzendkosten bij. Binnen Nederland is verzenden gratis bij een bestelling vanaf €50,-. Naar  België worden bestellingen vanaf €100,- gratis verzonden.
 

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Een account aanmaken is niet noodzakelijk maar wel handig. Je hoeft dan namelijk maar 1 x je adres gegevens in te voeren en kunt dan een volgende keer sneller en makkelijker bestellen. Bovendien kun je in je account je eerdere bestellingen terugzoeken. 
 

Kan ik alleen per meter bestellen?

We hanteren voor stoffen een minimale hoeveelheid van 50 cm. Daarboven kun je naar wens per 10 centimeter extra bestellen. 
 

Kan ik ook meer dan 4 meter stof aan één stuk bestellen?

Ja hoor dat kan. Je kunt in het winkelmandje de hoeveelheid stof die je wilt bestellen vermeerderen. Dus stel je wilt 6 meter stof bestellen, dan kies je bij de stof  als hoeveelheid 1,0 m bij 'Hoeveel wil je bestellen? '. Ga vervolgens naar je winkelmandje en geef hier aan dat je deze hoeveelheid x6 wilt bestellen door 6 in te vullen bij 'Aantal'. Je bestelt nu dus 6 meter stof en er wordt in totaal 6 meter stof in het winkelmandje gelegd. De stof wordt altijd aan één stuk/als één geheel geleverd tenzij bij de order uitdrukkelijk anders is aangegeven.

 

Kan de kwaliteit van de stof afwijken t.o.v. mijn vorige bestelling?

Ja dat kan. We werken met vaste leveranciers die in principe steeds dezelfde kwaliteit leveren. Soms wijken nieuwe stofproducties echter af van de vorige, doordat de leverancier met een nieuwe fabricant of producent in zee is gegaan, door een nieuwe kleurbad etc. Dit kunnen we helaas niet ondervangen. 


Hoe weet ik of jullie mijn bestelling hebben ontvangen?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je direct een email met hierin een bevestiging van de bestelling. Indien je de bevestiging niet hebt gekregen:

  • controleer of het emailadres dat je hebt opgegeven juist is.
  • controleer of de bevestiging misschien in je spamfilter terecht is gekomen. Indien dit het geval is dien je de afzender als veilig aan te merken.
  • neem contact met ons zodat wij het voor je kunnen nakijken.
     

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zolang je bestelling nog niet is verwerkt en/of verzonden, kun je deze annuleren. Stuur ons een email met daarin als onderwerp “annulering”. Zodra we je annulering hebben verwerkt, storten we het aankoopbedrag naar je retour. 


Hoe verloopt een standaard verzending?

Zodra we je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling binnen 1-2 werkdagen met PostNL naar het door jou opgegeven afleveradres verzonden. Kijk voor meer informatie en voorwaarden omtrent bezorging op de website van PostNl. Je ontvangt na de verwerking van je bestelling een afzonderlijke email met de verzendgegevens van je bestelling met een track & trace code zodat je kunt volgen wanneer je het pakket zult ontvangen. Wij hebben na overdracht van het pakket aan PostNl geen invloed meer op de bezorging.
 

Kan ik ook zelf het moment van aflevering kiezen?

Ja, je kunt ook zelf bepalen wanneer je het pakket wilt ontvangen. Dit geldt alleen voor aflevering binnen Nederland. Je kunt in het winkelwagentje aangeven welk moment van afleveren je het beste uitkomt.
 

Kan ik ook zelf het pakket afhalen op een postNL lokatie?

Ja, dat kan voor aflevering in Nederland en België. Je kunt in het winkelwagentje op postcode de dichtbijgelegen postNL lokatie kiezen en je pakket daar afhalen. Je ontvangt via email informatie over het tijdstip waarop het pakketje voor je klaarligt.


Kan ik een alternatief bezorgadres opgeven?

Ja, bij het invoeren van je gegevens kun je een ander adres voor levering van je bestelling opgeven.


Hoe kan ik het artikel retourneren?

Omdat we de stoffen speciaal op de door jouw bestelde afmeting moeten afknippen is retourneren helaas niet mogelijk. Het is natuurlijk anders indien er sprake is van een klacht over de stof. Neem in dat geval even via de mail contact met ons op zodat we het samen op kunnen lossen. 


Hoe kan ik een artikel ruilen?

Omdat we de stoffen speciaal op de door jouw bestelde afmeting moeten afknippen, is ruilen helaas niet mogelijk.


Wat te doen als ik een verkeerde bestelling heb ontvangen?

Wij doen ons uiterste best om de bestellingen zo zorgvuldig mogelijk te verwerken. Indien je toch een verkeerd artikel hebt ontvangen, kun je dit op onze kosten retourneren. Stuur ons hierover even een bericht. Je bent zelf verantwoordelijk voor je retourzending daarom adviseren wij bij het retourzenden ivm een klacht om een bewijsje van aflevering te vragen.


Hoe moet ik de stof wassen

  • Stof kan krimpen. Wij adviseren om de stof vóór verwerking te wassen.
  • Gebruik geen droogtrommel voor het drogen..

Er kan niet worden gereclameerd indien de stof na het wassen is gekrompen. Bij het bestellen van de stof (zeker katoen!) dien je rekening te houden met krimp.


Hoe kan ik betalen?

Je kunt veilig en eenvoudig betalen met iDEAL, Bancontact, Sofort banking, KBC/CBC, Belfius Direct, PayPal en Creditcard. Ook bieden we zelf overschrijven als betaalmethode aan. Maak je binnen Nederland of België gebruik van internetbankieren, dan kun je direct met iDEAL of Bancontact betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank. Zie www.ideal.nl/consument voor meer informatie. Heb je een andere vraag over betalen neem dan contact met ons op.


Kan ik ook achteraf betalen?

Deze betaalmethode is momenteel alleen beschikbaar voor klanten uit Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Finland. Zij hebben de mogelijkheid om hun bestelling achteraf te betalen, nadat ze de bestelling hebben ontvangen. Deze manier van  betalen van je bestelling verloopt via Klarna en brengt wat extra kosten met zich mee, die in het winkelmandje automatisch worden doorberekend.


Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen standaard €6,95 per bestelling. Indien het totale bestelbedrag €50,- of meer bedraagt, betaal je géén verzendkosten.

De verzendkosten buiten Nederland wisselen per land en worden in het winkelmandje weergegeven. Een overzicht vind je hier en onder Verzenden en retour.  


Kan een kortingscode worden gebruikt in de sale?

Kortingscodes kunnen niet worden toegepast op reeds afgeprijsde stoffen.


Wat zijn de algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden kun je hier raadplegen.

© 2018 - 2019 babystofjes.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel